Налаштування Contentum CRM+
Contentum CRM+ гнучко настроюється під структуру компанії. Налаштування структури компанії, процесу продажів, бізнес-процесів робляться «мишкою». Цього вистачає в 90% випадків. Для більш складних сценаріїв можна використовувати готові компоненти, або дописати систему на мові .NET C #.
Налаштування організаційної структури
Налаштування організаційної структури - перший крок при впровадженні Contentum.
Графічний дизайнер дозволяє візуально побудувати зв'язки між відділами компанії.
У разі, якщо організаційна структура занадто велика, графічний дизайнер дозволить розбити її на кілька частин.
Налаштування Воронки продажів
Воронка продажів описує, яким чином повинен проходити продаж. Воронка описує типові кроки, за якими треба пройти, щоб дійти до продажу.
Contentum CRM+ дозволяє налаштовувати Воронку продажів. Більш того, в системі можна задати більше однієї воронки продажів. Це корисно для продажів різних груп товарів або послуг.
Крім послідовності кроків для воронки продажів в Contentum CRM+ можна описати і сам процес продажу, використовуючи механізм бізнес-процесів.
Налаштування бізнес-процесів
Графічний дизайнер бізнес-процесів в Contentum CRM+ дозволить описати процеси продажів. Для опису використовується міжнародний стандарт BPMN 2.0.
Детальніше про налаштування бізнес-процесів в Contentum BPM >>
Налаштування прав доступу
Налаштування прав доступу до записів CRM дуже індивідуально для кожної компанії. Деталі налаштування можуть залежати від процесу продажів, від структури відділу продажів тощо.
Contentum CRM+ надає гнучкий механізм прав доступу до об'єктів CRM.
Типові рішення:
- Менеджер бачить тільки свої записи, керівник бачить всі записи.
- Всі менеджери Філії №1 бачать записи, що стосуються цієї філії, але не бачать записів інших філій, в центральному офісі є доступ до всієї інформації.
- Можна надати доступ до записів клієнтів з певної галузі тільки менеджерам з галузевої групи продажів.
- Можна виділити категорію VIP-клієнтів, доступ до яких надається тільки вузькій групі співробітників.
І так далі.
Система розподілу прав доступу підтримує комбінації цих і інших варіантів.
Налаштування карток об'єктів
Для об'єктів CRM можна додавати нові атрибути і за допомогою графічного дизайнера форм налаштовувати зовнішній вигляд карток цих об'єктів.
Для одного об'єкта можна створити кілька форм і показувати різну інформацію для людей, що володіють різними правами доступу.
Налаштування фільтрів
У Contentum CRM+ є можливість налаштувати фільтри по всіх об'єктах CRM.
Фільтрація може бути зроблена з будь-якого набору атрибутів, також можуть бути використані більш складні умови чи зв'язки з іншими об'єктами (для цього використовується мова для роботи з даними EQL).
В системі є загальні фільтри, доступ до яких може налаштовувати Адміністратор системи, так і персональні фільтри, які легко налаштовуються самими користувачами.
Налаштування порталу
Внутрішній портал дозволяє легко налаштовувати зовнішній вигляд Contentum CRM+. Основні можливості, які дає це налаштування:
Можна легко додавати нові сторінки. Наприклад, треба на одну сторінку зібрати якісь документи. Скажімо, договори і регламенти роботи з договорами в компанії. Це легко робиться за допомогою редактора порталу.
Можна для різних груп користувачів робити різні набори сторінок.
Кожен користувач може легко «під себе» налаштувати зовнішній вигляд сторінки. Менеджери можуть додати портлети з інформацію про респондентів, з якими найчастіше співпрацюють.
У редактора порталу велика кількість можливостей: налаштування структури меню, налаштування кнопок, додавання нових інтерфейсів тощо.
Інтеграція з іншими системами
Інтеграція з веб-сайтом компанії, з SMS-шлюзами, з електронною поштою, з ERP-системами - всі ці можливості закладені в Contentum CRM+.
Детальніше про можливості інтеграції можна прочитати в розділі Contentum BPM
Contentum Framework (Доопрацювання системи)
При необхідності систему можна доопрацювати. Для цього є Contentum Framework.